05191014881
02191016506
5
(3)

لینکدین (به انگلیسی: LinkedIn) (تلفظ: ‎/lɪŋktˈɪn/‎) یک سرویس شبکهٔ اجتماعیِ تجاری و اشتغال‌محور آمریکایی است که از طریق وب سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند. این پلتفرم که در ۵ می ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد، عمدتاً برای شبکه‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و به جویندگان کار اجازه می‌دهد رزومه خود را به کارفرمایان برای درخواست شغل ارسال کنند.از سال ۲۰۱۵، بیشتر درآمد این شرکت از طریق فروش دسترسی به اطلاعات اعضای آن به استخدام کنندگان و متخصصان فروش بود. از دسامبر ۲۰۱۶، این شرکت تابعه شرکت مایکروسافت شد. از دسامبر سال ۲۰۲۰، لینکدین دارای ۷۶۰ میلیون عضو ثبت شده از ۱۵۰ کشور بود

این شبکه به اعضا (هم کارگران و هم کارفرمایان) اجازه می‌دهد تا پروفایل‌هایی ایجاد کرده و در شبکهٔ اجتماعی آنلاین که ممکن است نمایانگر روابط حرفه‌ای دنیای واقعی باشد، به یکدیگر متصل شوند. اعضا می‌توانند هر کسی را (خواه عضو موجود باشد یا نه) دعوت کنند تا به یک «اتصال» تبدیل شود.

استفاده از لینکدین

برندسازی شخصی

لینکدین برای برندسازی شخصی بسیار مناسب است، که به گفته ساندرا لانگ، «مدیریت فعال وجهه و ارزش منحصر به فرد خود، برای موفقیت در موقعیت‌های شغلی»، لینکدین از یک پلتفرم صرف برای جستجوی شغل به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده‌است که به کاربران امکان می‌دهد یک برندسازی شخصی ایجاد کنند. مربی شغلی پاملا گرین یک نام تجاری شخصی را به عنوان «تجربه عاطفی که می‌خواهید مردم در نتیجه تعامل با شما داشته باشند» توصیف می‌کند و نمایهٔ لینکدین یکی از جنبه‌های آن است. یک گزارش متضاد نشان می‌دهد که برندسازی شخصی، یک چهره عمومی است که در لینکدین، توئیتر و سایر شبکه‌ها همراه با تخصص به نمایش گذاشته می‌شود و ارتباطات جدید را تقویت می‌کند

لینکدین به متخصصان این امکان را می‌دهد تا برای نام تجاری شخصی خود در سایت و همچنین در شبکه جهانی وب به‌طور کلی در معرض دید قرار بدهند. با استفاده از ابزاری که لینکدین از آن به عنوان معیار اندازه‌گیری مشخصات (Profile Strength Meter) نام می‌برد، کاربران را ترغیب می‌کند اطلاعات کافی را در نمایه خود برای بهینه‌سازی، و قابلیت مشاهده توسط موتورهای جستجو ارائه دهند. اگر عضوی از گروه‌های حرفه‌ای در سایت باشد، می‌تواند حضور در لینکدین را تقویت کند. این سایت کاربران را قادر می‌سازد ویدئوها را به نمایه‌های خود اضافه کنند. برخی از کاربران برای عکس پروفایل خود یک عکاس حرفه‌ای استخدام می‌کنند. ارائه ویدیو را می‌توان به نمایه شخص اضافه کرد.قابلیت‌های لینکدین به سرعت در حال گسترش است به طوری که صنعت مشاوران خارجی برای کمک به کاربران در پیمایش سیستم رشد کرده‌است.یک تأکید خاص کمک به کاربران در پروفایل‌های لینکدین است
اشتباه شمارهٔ یک که افراد در پروفایل خود مرتکب می‌شوند، نداشتن عکس است.

 

جستجوی شغل 

لینکدین به‌طور گسترده‌ای توسط متقاضیان کار و کارفرمایان استفاده می‌شود.طبق گفته جک مایر، این سایت به «پلتفرم دیجیتال برتر» برای حرفه‌ای شدن شبکهٔ آنلاین تبدیل شده‌است. طبق گفته آناستازیا سانتورینئوس، در استرالیا، که تقریباً دوازده میلیون متخصص کار دارد، ده میلیون نفر از آنها در لینکدین عضو هستند و این احتمال وجود دارد که «کارفرمای آینده ی هر فرد احتمالاً در آن سایت باشد».بر اساس آمار جهانی، ۱۲۲ میلیون کاربر از طریق لینکدین مصاحبه شغلی دریافت کرده و ۳۵ میلیون نفر توسط یک اتصال آنلاین لینکدین استخدام شده‌اند.

لینکدین به کاربران امکان می‌دهد در مورد شرکت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و دولت‌هایی که ممکن است به کار در آنها علاقه‌مند شوند تحقیق کنند. نوشتن نام یک شرکت یا سازمان در کادر جستجو باعث می‌شود که داده‌های بازشو در مورد شرکت یا سازمان ظاهر شود. از جمله این داده‌ها می‌توان به نسبت کارمندان زن به مرد، درصد متداول‌ترین عناوین سمت‌های منصوب شده در شرکت، محل مقر شرکت و دفاتر شرکت و لیستی از کارمندان فعلی و سابق اشاره کرد. در ژوئیه ۲۰۱۱، لینکدین ویژگی جدیدی را ارائه داد که به شرکتها اجازه می‌دهد دکمهٔ «درخواست با لینکدین» را در صفحات لیست مشاغل قرار دهند.این افزونهٔ جدید به کارمندان بالقوه اجازه می‌دهد تا با استفاده از پروفایل‌های لینکدین خود به عنوان رزومه، برای موقعیت‌های خود اقدام کنند.

لینکدین می‌تواند به مشاغل کوچک کمک کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند. در اصطلاح سایت، دو کاربر وقتی دعوت نامه دیگری را قبول می‌کنند، «اتصال درجه یک» دارند.افرادی که به هر یک از آنها متصل هستند «اتصالات درجه دو» و افراد متصل به اتصالات درجه دوم «اتصالات درجه سوم» هستند. این شبکه داخلی لینکدین کاربر را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود احتمال دیده شدن مشخصات کاربر در جستجوها بیشتر شود.

LinkedIn’s Profinder بازاری است که در آن مشاغل آزاد می‌توانند (با هزینه اشتراک ماهانه) برای پیشنهادها طرحی که از سوی افراد و مشاغل کوچک ارائه می‌شود، پیشنهاد ارسال کنند. در سال ۲۰۱۷، در بیش از ۱۴۰ حوزه خدماتی، مانند عکاسی، دفترداری یا تشکیل پرونده مالیاتی، حدود ۶۰٬۰۰۰ کار مستقل وجود داشت.

پیش فرض ارتباط با کسی در سالهای اخیر به‌طور قابل توجهی تغییر کرده‌است. قبل از راه اندازی رابط جدید ۲۰۱۷، لینکدین ارتباط بین افرادی را که قبلاً با هم کار، تحصیل یا تجارت می‌کردند یا موارد مشابه دیگر، تشویق می‌کرد. از سال ۲۰۱۷، این مرحله از روند درخواست اتصال حذف شده‌است – و کاربران مجاز به ارتباط با حداکثر ۳۰٬۰۰۰ نفر هستند. این تغییر به این معنی است که لینکدین یک سایت شبکه فعالانه تر است، چه برای متقاضیان شغل که سعی می‌کنند یک شغل حرفه ای را تضمین کنند و چه برای فروشندگانی که می‌خواهند مشتری جدیدی ایجاد کنند.

اشتراک پریمیوم Linkedin چیست؟

سایت لینکدین یک شبکه رسانه اجتماعی است که با هدف گردهمایی و همفکری متخصصان جوانی که می خواهند با همکاران و افراد همفکر خود از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، تاسیس شده است؛ مانند اکثر پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی، حساب کاربری پایه لینکدین رایگان است. این شرکت خدمات دیگری از جمله انواع اشتراک پریمیوم Linkedin، دوره های فردی، بررسی رزومه و سایر موارد را با قیمت مناسب به کاربران خود ارائه می دهد.

علاوه بر این، لینکدین بزرگترین پایگاه داده B2B در اینترنت است، بنابراین تفاوت اصلی بین حساب کاربری رایگان و پریمیوم در این است که چقدر داده ها، بینش شغلی و ابزار های جستجو را محدود می کند. به عنوان مثال، لینکدین محدودیت استفاده تجاری را در حساب های رایگان خود اعمال می کند که به موجب آن، امکان جستجو و مشاهده نمایه ها برای حساب های کاربری رایگان محدود می شود. کاربران ممتاز اشتراک پریمیوم Linkedin امکان جستجو نامحدود، فیلتر های بیشتر و فروش عالی، استخدام و بینش شغلی را دریافت می کنند.

لینکدین با بیش از 600 میلیون عضو، بزرگترین شبکه اجتماعی بیزینسی در جهان است. اگرچه عضویت آن رایگان است، اما قابلیت‌ های لینکدین بسیار فرا‌تر از آن چیزی است که این پلتفرم از طریق حساب‌ های رایگان خود در دسترس قرار می ‌دهد. برای متخصصان جدی فروش، جویندگان کار و استخدام کنندگان، ارتقا به اشتراک پریمیوم Linkedin بسیار ارزشمند است.

انواع اشتراک پریمیوم Linkedin

همانطور که گفته شد، لینکدین بزرگترین وب سایت رسانه اجتماعی بیزینسی در جهان است. در حالی که استفاده از سایت رایگان است، ویژگی های زیادی وجود دارد که فقط در صورت خرید اشتراک پریمیوم Linkedin در دسترس هستند. این یک ارتقا چشمگیری است که در همان لحظه اول تفاوت های آن را متوجه خواهید شد. اشتراک Linkedin در درجه اول، برای افراد جویای کار، استخدام کنندگان و کسانی که به دنبال جذب مشتریان جدید برای تجارت خود هستند در نظر گرفته شده است.

لینکدین چهار سطح مختلف از گزینه های حساب کاربری پریمیوم خود را برای افراد با اهداف متفاوت بر اساس نیاز های خاص آنها ارائه می دهد. قیمت هر یک از اشتراک پریمیوم لینکدین، از 29.99 دلار در ماه تا 99.95 دلار در ماه متغیر است و یک ماه نسخه آزمایشی رایگان برای همه اعضای لینکدین در دسترس است. انواع اشتراک پریمیوم Linkedin عبارتند از:

۱. اشتراک پریمیوم لینکدین برای کاربران عمومی

این اشتراک برای کاربران عمومی از 24.95 دلار در ماه شروع می شود. قابلیت های ویژه این اشتراک شامل InMail، دیدن نمایه ‌های بیشتر هنگام جستجو، دسترسی به فیلتر های جستجوی ممتاز، امکان مشاهده نمایه‌ های گسترش ‌یافته در لینکدین و موارد دیگر است.

۲. اشتراک پریمیوم برای استخدام کنندگان

این اکانت از 49.95 دلار در ماه شروع می شود. ویژگی های این اشترک شامل فیلترهای استعدادیابی، جستجوهای ذخیره شده همراه با اعلان هشدار برای نامزد های جدیدی که معیارهای آنها را برآورده می کنند، جستجوی مرجع و موارد دیگر است.

۳. اشتراک پریمیوم لینکدین برای جویندگان کار

این اشتراک حرفه ای از 19.95 دلار در ماه آغاز می شود. طرح های این اکانت شامل توانایی نمایش قابلیت ها و به اضافه مشاغل با اطلاعات دقیق حقوقی، توانایی بالا رفتن به بالای لیست به عنوان متقاضی برجسته، دسترسی به جامعه جویندگان کار و موارد دیگر است.

۴. اشتراک پریمیوم برای فروشندگان حرفه ای

این اکانت که مخصوص افراد حرفه ای است، هزینه آن از 19.95 دلار در ماه آغاز می شود. قابلیت های این اکانت شامل یک سازمان‌دهنده Lead Builder است که شرکت ‌هایی است که هدف آنها هستید را معرفی می کند.

در حالی که برخی از ویژگی ‌ها فقط در حساب ‌های کاربری خاص وجود دارند، مانند وضعیت متقاضی که فقط برای جویندگان کار است، برخی از ویژگی‌ های کاربران معمولی در همه اشتراک ها وجود دارد. با این حال، قبل از تهیه اشتراک پریمیوم، باید بدانید که کدام یک برای شما مفید خواهد بود.

ویژگی های اشتراک پریمیوم Linkedin

اکنون بیایید نگاهی به برخی از ویژگی ‌های مشترک اشتراک پریمیوم Linkedin که می توانید در هر یک از حساب های کاربری استفاده کنید، بیاندازیم.

  • InMail

LinkedIn InMail به شما امکان می دهد به ازای پرداخت اعتبار، با افرادی که در لینکدین به آنها متصل نیستید تماس بگیرید. InMails حاوی برخی اطلاعات بیزنسی لازم در مورد شما خواهد بود تا گیرنده از اینکه شما چه کسی هستید اطلاع یابد. همچنین شما یک ضمانت پاسخ دریافت می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید، اعتباری به حساب شما برگشت داده می شود تا با شخص دیگری تماس بگیرید. این قابلیت نیز وجود دارد که کاربران می توانند InMails را بدون داشتن اشتراک پریمیوم Linkedin به قیمت هر کدام 10 دلار خریداری نمایند.

  • امکان جستجو نمایه های بیشتر

اگر می ‌خواهید شبکه لینکدین خود را گسترش دهید، باید بیش از 100 نتیجه استاندارد در جستجوی لینکدین خود دریافت کنید تا سودمند واقع شود. با تهیه هر نوع از اشتراک پریمیوم لینکدین، به استثنای پلن جویندگان کار، امکان حداقل 300 نتیجه را در هر جستجوی کلمات خواهید داشت.

  • افزایش تعداد بازدید پروفایل

اگر کاربران در لیست کانکشن های شما نباشند، بازدید نمایه آنها به نمایش اطلاعات اولیه و خلاصه نمایه محدود می شود. با خرید اشتراک Linkedin این امکان را به شما می‌ دهد که نام، عکس، جزئیات شغلی، توصیه ‌ها، سوابق تحصیلی، مهارت‌ ها و هر گونه اطلاعات یا برنامه ‌هایی را که کاربران شما به نمایه‌ های خود اضافه کرده ‌اند را مشاهده کنید.

  • اطلاع از افرادی که پروفایل شما را دیده اند.

در حالت کلی، لینکدین به افراد اطلاع نمی دهد که چه کسانی از پروفایل آنها بازدید کرده اند، تنها در صورتی این اجازه را به شما می دهد تا ببینید چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است که اشتراک پریمیوم Linkedin را خریداری کرده باشید.

با داشتن حساب پریمیوم، می ‌توانید تعداد و نام افرادی را که از پروفایل شما بازدید نموده اند را حتی با وجود فعال بودن گزینه حریم شخصی، مشاهده نمایید. حتی این امکان وجود دارد که نه تنها به جای اینکه ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، می توانید ببینید که افراد چه کلمات کلیدی را جستجو کرده اند تا به نمایه شما برسند.

  • دسترسی به بخش لینکدین لرنینگ

لینکدین این امکان را به کاربران ویژه خود می دهد که با تهیه اشتراک پریمیوم Linkedin، می توانند به تمامی کتابخانه های آنلاین و پلن های اشتراک پریمیوم بخش آموزشی لینکدین یعنی لینکدین لرنینگ دسترسی داشته باشند. به عبارت بهتر، می توان گفت که با خرید اشتراک پریمیوم لینکدین، به صورت همزمان، اشتراک پریمیوم لینکدین لرنینگ نیز برای شما فعال خواهد شد.

در لینکدین لرنینگ انواع دوره های آنلاین کسب و کار های مختلف آموزش داده می شود که حتی شما می توانید اشتراک پریمیوم آن را به صورت جداگانه نیز تهیه نمایید.

آیا خرید اشتراک پریمیوم Linkedin ارزش دارد؟

اگر کارفرما، صاحب کسب ‌وکار یا فروشنده هستید، داشتن اشتراک پریمیوم لینکدین ممکن است راهی عالی برای ارتباط با مشتریان و افراد ماهر در زمینه کسب و کارتان باشد. این امر در صورتی تحقق می یابد که بیشتر افراد مورد نیاز در صنعت شما، از سایت لینکدین به عنوان راهی برای ارتباط با سایر متخصصان استفاده کنند. با این حال، قبل از دریافت اشتراک، باید به دقت بررسی کنید که آیا لینکدین راه ایده آلی برای ایجاد شبکه کسب و کار خودتان است یا خیر.

از سوی دیگر، اشتراک پریمیوم Linkedin برای کاربران عادی دارای مزیت ها و ویژگی‌ های اضافی جستجوی شغل است. با این حال، اگر در حال حاضر شاغل هستید یا فعالانه به دنبال کار جدید نیستید، دریافت اعتبار نامه و دیدن افرادی که پروفایل شما را مشاهده کرده اند، ممکن است ارزش خرید اشتراک پریمیوم را نداشته باشند؛ اما اگر در حال حاضر در حال جستجوی شغل مرتبط با حرفه خود هستید، تهیه اشتراک پریمیوم Linkedin می تواند بسیار کمک کننده باشد.

نکات و قوانین مهم خرید اشتراک لینکدین

  1. با خرید این محصول، اکانت شخصی Linkedin شما بصورت کاملا قانونی پریمیوم میشود و اشتراک روی آن فعال میگردد.
  2. با پریمیوم سازی اکانت لینکدین در حالت «یک ماهه – اولین اشتراک» ، اشتراک بصورت کاملا قانونی و تریال روی اکانت شما فعال میگردد و ریجن اکانت شما به آمریکا تغییر داده میشود تا واحد پولی پرداختی اکانت، دلار آمریکا شود.
  3. با پریمیوم سازی اکانت لینکدین در حالت «یک ماهه – تمدید اشتراک» و «یک ساله – تمدید اشتراک» ، اشتراک بصورت کاملا قانونی روی اکانت شما تمدید میگردد و ریجن اکانت شما به ترکیه تغییر داده میشود تا واحد پولی پرداختی اکانت، لیر ترکیه شود.
  4. تغییر ریجن اکانت لینکدین پس از فعالسازی اکانت لینکدین وجود خواهد داشت و میتوانید لوکیشن رو به ایران یا هر کشور دیگری تغییر دهید.
  5. پی توییت خود را متعهد به رعایت حریم خصوصی خریداران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند.
  6. با پریمیوم سازی اکانت شخصی، امکان استفاده از تمامی امکانات پلن پریمیوم لینکدین را خواهید داشت و مانند اکانت های اشتراکی دارای محدودیت نیست.
  7. پس از پریمیوم سازی اکانت، امکان تغییر اطلاعات اکانت مانند پسورد اکانت خود را دارید.
  8. پی توییت یک وبسایت تخصصی در زمینه ساخت انواع حساب هست اما واضح است لینکدین یک سرویس پابلیک میباشد .
  9. پریمیوم سازی اکانت لینکدین ممکن است ۱ الی ۶ ساعت بطول بیانجامد، لذا خواهشمندیم کمی صبور باشید.
  10. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این محصول دارید میتوانید با پشتیبانی پی توییت در تماس باشید

زمان استفاده از این اکانت 30 روزه می باشد، اکانت ساز زیر مجموعه پی توییت افتتاح حساب در سطح بین الملل برای شما …

قدم به قدم تا بینهایت با شماییم .

افتتاح حساب پیپیالافتتاح حساب ترنسفر وایزافتتاح حساب اسکریل افتتاح حساب G2G افتتاح حساب نتلرساخت اکانت IGVAULT افتتاح حساب وبمانی

تمامی حقوق مادی و معنوی این نوشته تماماً متعلق به اکانت ساز می باشد و کپی از آن بدون ذکر منبع ممنوع است .

 

نظر شما در مورد این پست چیست؟

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد امتیازات 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

تعداد بازید : 32281

اشتراک گزاری

پیام شما

ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همراه و در هر زمان منتظر دریافت پیام ها،پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

مجموعه اکانت ساز
تلفن : 02191016506
دفتر مرکزی
تلفن: 05191014881
پشتیبانی تلگرام
ID: @Accountsaz
Layer 1
0
    0
    سبد خرید
    سبد خرید خالی استبازگشت به فروشگاه