05191014881
02191016506

پرداخت ارزی در سایتهای خارجی

اگر نیاز به پرداخت ارزی در سایتها و برنامه های خارجی دارید، اکانت ساز همان مجموعه ای است که به دنبال آن هستید.

اکانت ساز دارای نماد اعتماد الکترونیکی پرداخت بین الملل را با تمامی روش های موجود انجام می دهد. چند نمونه از پرکاربردترین روش های پرداخت را در زیر مشاهده مینمایید و در ادامه به توضیح مختصری در مورد انواع روش های پرداخت ارزی در سایتهای خارجی میپردازیم.

پرداخت ارزی با پی پال، پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت،  پرداخت با اسکریل، پرداخت با پرفکت مانی، پرداخت با رمزارز، پرداخت با پایر، پرداخت با بانک ترنسفر

Payment With Paypal, Visa Card & Master Card

پرداخت بین الملل

پرداخت ارزی در سایتهای خارجی با استفاد از روشهای پرداخت؛ پی پال، پرداخت با کارت، اسکریل، نتلر، پرداخت رمز ارزی، پرداخت با پرفکت مانی و وبمانی، پرداخت با پایر، پرداخت فاکتورهای ترنسفر بانک.

پرداخت ارزی در سایتهای خارجی خود را به ما بسپارید.

پرداخت بین المللی - پرداخت ارزی در سایتهای خارجی - پرداخت با پی پال

کاربردهای پرداخت بین المللی

اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداختهای مسافرتی مانند: پرداخت بلیط هواپیما ، رزرو هتل و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداخت های دانشجویی مانند: پرداخت هزینه های شهریه دانشگاه و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداخت در فروشگاه های اینترنتی مانند: پرداخت Ebay, پرداخت در آمازون و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداخت های مهاجرتی مانند: پرداخت هزینه سفارتخانه ها، پرداخت هزینه ویزا و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداخت هزینه اشتراک سایتهای خارجی مانند: پرداخت نتفلیکس، پرداخت اسپاتیفای و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداختهای وبمستران مانند: پرداخت فاکتور هتزنر، پرداخت در سایت جوکر و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  پرداخت هزینه آزمونهای بین المللی مانند: پرداخت هزینه آزمون تافل، پرداخت هزینه IELTS و …
اکانت ساز - افتتاح حساب در سایتهای خارجی - احراز هویت  افزایش اعتبار اکانت های کاربری در سایتهای خارجی

به صورت کلی هر فردی بسته به نیاز خود میتواند پرداخت بین المللی خود را به ما بسپارد

انواع روش های پرداخت در سایتهای خارجی

جهت انجام پرداخت بین المللی در سایتها و برنامه های مختلف راه های متفاوتی وجود دارد، که این مورد کاملاً به شیوه دریافت مبلغ از کاربر از سمت سایت مورد نظر بستگی دارد.

به عنوان مثال برخی از سایتها از شیوه پرداخت ارزی پی پال پشتیبانی می کنند و برخی دیگر خیر، و یا پرداخت با رمز ارز که به دلیل سهولت انجام و در دسترس بودن برای تمامی کاربران اخیراً بسیاری از وبسایتها به آن رو آورده اند.

اما اگر بخواهسم پرکاربردترین شیوه پرداخت ارزی را که به جرأت میتوان گفت تمامی سایتهای خارجی از آن استفاده می کنند را نام ببریم، قطعاً پرداخت ارزی با کارت ( ویزا و مستر ) است.

در ادامه روش های موجود برای پرداخت ارزی در سایتهای خارجی ، از سمت اکانت ساز را با توضیحی مختصر شرح میدهیم.

پرداخت ارزی با پی پال ( Paypal )

پی پال پرکاربرترین شبکه پرداخت آنلاین آمریکایی است که تمام نقاط جهان ( به جز کشورهای تحت تحریم امریکا ) را پوشش می دهد.

پرداخت ارزی پی پال یکی از پرکاربردترین شیوه های پرداخت در سراسر جهان است و وبسایتها و برنامه های زیادی در سراسر جهان روش پرداخت با پی پال را میپذیرند.

اگر پرداخت فاکتور پی پال و یا هرگونه درخواست پرداخت با پی پال دیگر در وبسایتها و برنامه های خارجی را دارید، اکانت ساز آماده انجام سفارش شما است. پرداخت فوری پی پال یکی از ویژگیهای زبانزد ما است.

پرداخت ارزی با کارت ( پرداخت با ویزا کارت / پرداخت با مستر کارت ) Visa Card / Master card

همانطور که در بالا گفتیم؛ پرکاربردترین روش پرداخت ارزی در سراسر جهان پرداخت با کارت است، این روش پرداخت برای تمام جهان در دسترس بوده و تمامی سایتها و برنامه های خارجی از روش پرداخت با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت پشتیبانی میکنند.

برای انجام پرداخت ارزی در سایتهای خارجی خود با کارت به 2 روش زیر میتوانید اقدام کنید.

1- خرید ویزا کارت / خرید مستر کارت : برای انجام پرداخت بین المللی خود یک ویزا کارت یا مستر کارت تهیه کنید و با کارت شخصی خود پرداختتان را انجام دهید.

خرید ویزا کارت   خرید مستر کارت

2- ثبت سفارش پرداخت ارزی با کارت: اگر تمایلی به خرید ویزا کارت و یا خرید مستر کارت ندارید، تنها کافی است که برای انجام پرداخت بین المللی خود ثبت سفارش پرداخت ارزی در سایتهای خارجی را ثبت کنید.

انجام سفارش پرداخت با کارت شما در کوتاهترین زمان ممکن توسط اکانت ساز ( پی توییت ) انجام خواهد شد.

پرداخت ارزی با اسکریل ( Skrill )

یکی دیگر از شبکه های مالی قدرتمند و پرکاربر دنیا شبکه اسکریل است. بطور میانگین 60% از سایتها و برنامه های سراسر جهان از روش پرداخت اسکریل پشتیبانی میکنند.

البته نکته مهم در مورد پرداخت با اسکریل اینجاست که افرادی که با این حساب کار میکنند یک عدد ویزا کارت اسکریل نیز بر روی حساب خود فعال دارند و امکان پرداخت ارزی با کارت اسکریل در سایتهایی که از روش پرداخت با کارت پشتیبانی میکنند نیز وجود دارد.

پرداخت با اسکریل یکی از بخشهای پرداخت بین المللی در مجموعه اکانت ساز است که آماده دریافت سفارشات پرداخت با Skrill در سایتهای خارجی است.

پرداخت ارزی با نتلر ( Neteller )

شبکه مالی نتلر هیچ تفاوتی با اسکریل ندارد و در واقع هر دو شبکه اسکریل و نتلر زیر مجموعه یک کمپانی ( پی سیف Paysafe ) هستند.

پس همانند اسکریل پرداخت با کارت نتلر نیز برای سایتهایی که پرداخت ارزی با کارت را دارند امکانپذیر است.

انجام سفارشات پرداخت با نتلر در مجموعه اکانت ساز در دسترس شما است.

پرداخت ارزی با رمز ارز ( Crypto )

در جهان امروز رمزارزها جایگاه ویژه ای بین تمام افراد دنیا کسب کرده اند. چه کسانی که اقدام به خرید و فروش ( ترید ) رمز ارزها میکنند یا کسانی که هولدر رمزارز هستند و چه کسانی که با رمزارزها تجارت میکنند.

از این رو روش پرداخت با رمز ارز مانند: پرداخت با بیت کوین، پرداخت با اتریوم، پرداخت با تتر و دیگر رمز ارزها روز به روز در بین سایتها و برنامه های جهان بیشتر و بیشتر میشود.

یکی از بزرگترین ویژگیهای پرداخت با رمز ارز ها که این روش پرداخت را بین کاربران سراسر جهان محبوب کرده است این است که هیچ محدودیت و تحریمی برای رمز ارز وجود ندارد.

تمام افراد از سراسر دنیا، حتی افراد مقیم در کشورهای تحت تحریم ایالات متحده امریکا به راحتی و با چند کلیک ساده قادر به خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها و نیز انجام پرداخت ارزی با بیت کوین و رمز ارزهای دیگر هستند.

اکانت ساز پرداخت با رمز ارزها را بر پایه تمام ارزها پشتیبانی میکند و اگر سفارشی برای پرداخت با بیت کوین، پرداخت با اتریوم، پرداخت با تتر و یا هر رمز ارز دیگری دارید، میتوانید آن را به ما بسپارید.

پرداخت ارزی با پرفکت مانی ( Perfect Money )

وبسایت پرفکت مانی نیز یکی از محبوبترین شبکه های مالی بخصوص در کشور عزیزمان ایران است، پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد و از قوانین تحریم امریکا علیه ایران پیروی نمیکند، از این رو در ایران کاربران زیادی را دارد.

همچنین به دلیل خدمات متنوع و کارآمدی که ارائه میدهد وبسایتها و برنامه های خارجی زیادی از روش پرداخت ارزی با پرفکت مانی پشتیبانی میکنند. اگر قصد پرداخت با پرفکت مانی را دارید، اکانت ساز آماده انجام پرداخت شما است.

پرداخت ارزی با وبمانی ( Webmoney )

این وبسایت روسی نیز هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد و افراد مقیم ایران قادر به افتتاح حساب وبمانی و فعالیت در این سایت بدون هیچ محدودیتی هستند.

انجام سفارشات پرداخت با وبمانی در اکانت ساز با سرعت بالایی انجام میشود و یکی از پرطرفدارترین روش های پرداخت در بین کاربران ایرانی پرداخت با وبمانی می باشد.

پرداخت ارزی با پایر ( Payeer )

پایر نیز یک وبسایت خدمات مالی آنلاین است که بهترین قابلیت این سایت پشتیبانی همزمان از ارزهای فیات ( دلار، یورو، پوند و .. ) و رمز ارزها است.

شما به آسانی میتوانید در اکانت پایر ارزهای فیات را به رمز ارز و رمز ارزها را به فیات تبدیل کنید.

کمابیش سایتها و برنامه هایی وجود دارند که از روش پرداخت با پایر پشتیبانی میکنند.

و همچنین امکان ثبت درخواست پرداخت با پایر در سایتهای خارجی برای شما در اکانت ساز وجود دارد.

پرداخت ارزی با پی تی ام ( Paytm )

پی تی ام که مخصوص کشور هندوستان است یکی از شبکه های مالی بسیار پرکاربرد برای اشخاصی است که با این کشور در تعامل و دادوستد هستند.

تجار کشور هندوستان به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات صادراتی خود با اکثر کشورهای جهان و به ویژه ایران در ارتباط هستند و تجارت دارند.

برای پرداخت پول به کشور هندوستان شبکه Paytm یکی از بهترین راه های پرداخت است.

اکانت ساز آماده دریافت سفارشات پرداخت با پی تی ام از سمت شما است.

پرداخت ارزی با یو پی ای ( UPI )

یکی دیگر از روشهای انتقال پول به هندوستان و پرداخت در سایتهای خارجی؛ پرداخت ارزی با یو پی ای ( UPI ) است. این شبکه نیز همانند Paytm کاربران هندی فراوانی دارد و میتوان گفت که 99% تجار هندی از UPI برای انجام تراکنشات مالی خود استفاده میکنند.

اگر قصد انتقال پول به هندوستان از طریق شبکه UPI را دارید، اکانت ساز آماده ارائه خدمات به شما است.

همچنین اگر پرداخت با UPI در سایت و یا برنامه ای دارد، میتوانید آن را به ما بسپارید.

پرداخت بانک ترانسفر ( Bank Transfer )

بانک ترانسفر معتبرترین روش پرداخت در سراسر جهان است که حواله بانکی ( حواله ارزی ) نیز نامیده میشود.

انجام حواله ارزی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و معمولاً سایتهای معتبر از روش پرداخت حواله ارزی پشتیبانی میکنند.

انجام حواله ارزی روش ها، شرایط و قوانین و نکته های خاص خود را دارند. به عنوان مثال:

ارسال حواله ارزی سوئیفت ( SWIFT TRANSFER ): انتقال پول از طریق حواله سوئیفت به تمام کشورهای دنیا امکانپذیر است و انجام این نوع تراکنش بین 2 تا 5 روز زمانبر است.

یکی از بهترین ویژگیهای ارسال حواله سوئیفت کارمزد پایین این نوع تراکنش است.

ارسال حواله ارزی سپا ( SEPA TRANSFER ): انتقال پول از طریق حواله ارزی سپا ( سامانه پرداخت یکپارچه اروپا ) فقط برای کشورهای جزو اتحادیه اروپا و برای ارز یورو در دسترس است و مثل حواله سوئیفت کارمزد کمی دارد.

به طور میانگین مدت زمان انجام حواله سپا ( حواله SEPA ) کمتر از 24 ساعت است.

ارسال حواله ارزی وایر ( WIRE TRANSFER ): یکی از مطمئنترین و پرکاربردترین نوع حواله ارزی، حواله وایر ( وایر ترانسفر ) است.که به آن انتقال وجه الکترونیکی فوری نیز گفته میشود.

تنها نکته منفی در ارسال حواله وایر ترنسفر کارمزد انتقال است که چیزی حدود 16 الی 40 دلار می باشد.

زمان انجام حواله ارزی وایر کمتر از 24 ساعت است و برای انجام حواله های ارزی فوری یک راه بسیار خوب است.

ارسال حواله ارزی ACH: این روش انتقال حواله ارزی به دلیل کارمزد بسیار کمی که دارد بسیار رایج است. کارمز ارسال حواله ارزی ACH کمتر از 1 دلار است.

پس اگر در انجام حواله ارزی خود عجله ای ندارید، روش ACH TRANSFER یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

همانطور که در بالا گفتیم انجام حواله های ارزی روش ها و شرایط زیادی را دارند که در بالا به چند مورد از مهمترین و پرکاربردترین انها پرداختیم.

جهت ثبت سفارش پرداخت بین الملل با هر شبکه و هر نوع ارز، لطفاً به لینک زیر مراجعه نمایید.

ثبت سفارش پرداخت ارزی در سایتهای خارجی

اگر پرداخت بین المللی شما با روشهایی دیگر و به جز مواردی که در بالا توضیح دادیم است، برای انجام پرداخت ارزی خود با ما تماس بگیرید، مطمئناً روشی برای انجام پرداخت شما داریم.

شاید دوست داشته باشید که پرداخت های ارزی را خودتان و با حساب شخصی خود انجام دهید؟

اگر چنین است، میتوانید از خدمات افتتاح حساب خارجی اکانت ساز زیر نظر مستقیم پی توییت استفاده کرده و حساب شخصی برای خود ایجاد کنید. در زیر چند نمونه از پرکاربردترین حسابهای ارزی جهت افتتاح حساب را مشاهده میفرمایید.


جهت ثبت سفارش افتتاح حساب در هر سایت خارجی ابتدا لیست سایتهای موجود را از لینک زیر چک کرده و اگر سایت مورد نظر شما در لیست موجود نبود، به بخش ثبت درخواست افتتاح حساب در سایتهای متفرقه رفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

نمایش لیست سایتهای موجود جهت افتتاح حساب    ثبت درخواست افتتاح حساب در سایتهای متفرقه

سؤالات متداول در مورد پرداخت بین المللی

کاربر گرامی؛ اطمینان به اکانت ساز کار دشواری نیست.

در درجه اول میبایست این موضوع را یادآور شویم که مجموعه اکانت ساز دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و مجوز فعالیت در زمینه صدور ویزا کارت و مستر کارت و پرداخت خارجی را دارد.

همچنین مجموعه اکانت ساز زیر نظر مستقیم شبکه پرداخت پی توییت فعالیت دارد که یکی از بزرگترین و آشناترین مجموعه های خدمات صرافی آنلاین در کشور است.

پس اگر به دنبال یک مجموعه امن برای انجام سفارش پرداخت ارزی در سایتهای خارجی هستید؛ اکانت ساز ( پی توییت ) همان مضمون مورد نظر شما است.

مواردی که برای انجام پرداخت بین المللی شما نیاز است به درخواست شما بستگی دارد، که شامل موارد زیر میشود:

1- لینک محصول و یا صفحه پرداخت مورد نظر شما.

2- اگر برای پرداخت نیاز به ورود به حساب کاربری شما است، نام کاربری و پسورد اکانت.

3- اگر پرداخت ارزی شما نیاز به رعایت نکات خاصی دارد، ارائه توضیحات در مورد آنها.

برخی از پرداختهای ارزی در سایتهای خارجی و یا برنامه ها حتماً میبایست از داخل اکانت کاربری فرد انجام شود. از این رو ارسال نام کاربری و پسورد اکانت برای ورود به حساب و انجام پرداخت بین المل لازم است.

این نکته را یادآور میشویم که حفاظت از اطلاعات کاربران یکی از بزرگترین دغدغه های مجموعه اکانت ساز است و به شما این اطمینان را میدهیم که حفاظت از اطلاعات شما در بالاترین سطح امنیتی انجام خواهد شد.

لازم بذکر است که شما میتوانید پس از انجام پرداخت از سمت اکانت ساز پسورد حساب کاربری خود را تغییر دهید.

مدت زمان مورد نیاز برای انجام پرداخت بین المللی کاربر بین 1 الی 6 ساعت در تایم کاری مجموعه است.

بصورت عادی برای انجام پرداخت ارزی در سایتهای خارجی حداقل مبلغ قابل سفارش 1 دلار و حداکثر آن 4000 دلار می باشد.

اما اگر پرداخت خارجی ای دارید که بالاتر از 4000 دلار است، برای انجام ان با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

برای انجام پرداختهای بین المللی خود در تمام سایتهای دنیا میتوانید از خدمات اکانت ساز استفاده کنید.

تنها سایتهایی که از طرف اکانت ساز امکان پرداخت ندارند عبارتند از: سایتهای قمار و شرط بندی، سایتهای دوست یابی

انجام پرداخت های بین المللی در اکانت ساز با تمام ارزهای جهان امکانپذیر است.

تنها نکته اینجاست که ریت اصلی نرخ بر اساس دلار امریکا لحاظ میشود.

بعنوان مثال اگر پرداخت شما با لیر ترکیه باشد، سایت بصورت خودکار مقدار لیر را به دلار تبدیل کرده و معادل دلاری آن را پرداخت خواهید کرد.

جهت پیگیری سفارش پرداخت ارزی خود میتوانید از طریق ارسال تیکت، تلفن تماس، تلگرام و چت انلاین با ما تماس بگیرید.

جهت ثبت سفارش پرداخت بین الملل با هر شبکه و هر نوع ارز، لطفاً به لینک زیر مراجعه نمایید.

ثبت سفارش پرداخت ارزی در سایتهای خارجی

اکانت ساز - تماس با ما

اگر در مورد پرداخت ارزی در سایتهای خارجی نیاز به مشاوره دارید و یا هرگونه سؤالی در ذهن شما است؛ با کارشناسان ما تماس بگیرید، همواره با گرمی پذیرای شما هستیم.

آیا درآمد ارزی دارید ؟ و برای نقد کردن درامد ارزی خود به دنبال یک مکان امن هستید ؟

اکانت ساز، زیر نظر مستقیم شبکه پرداخت پی توییت تضمین بهترین نرخ نقد کردن درامد ارزی و همچنین بالاترین سرعت در انجام تسویه های مالی را به شما میدهد.

همین حالا برای نقد کردن درامد ارزی خود از طریق اکانت ساز اقدام کنید.

نقد کردن درآمد ارزی در اکانت ساز

همراه و در هر زمان منتظر دریافت پیام ها،پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

مجموعه اکانت ساز
تلفن : 02191016506
دفتر مرکزی
تلفن: 05191014881
پشتیبانی تلگرام
ID: @Accountsaz
Layer 1
0
    0
    سبد خرید
    سبد خرید خالی استبازگشت به فروشگاه